Klachten

 

Hier vindt u meer informatie over garantie en klachten.

  • Wat houdt garantie in?
  • Wat is de procedure bij het ontvangen van een verkeerd artikel?
  • Hoe werkt de klachtenprocedure?

Wat houdt garantie in?

Wij willen dat ú tevreden bent met uw aankoop bij www.eekelaaroptiek.nl. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u toch liever een andere kleur of model? Geen probleem! U kunt het artikel met de originele verpakking en etui binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Op al onze artikelen krijgt u garantie. Neem voordat u het artikel retour stuurt contact op door een e-mail te sturen naar info@eekelaaroptiek.nl. Is het artikel al gedragen of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk. Natuurlijk mag u de bril wel eerst passen. Bij ruilen en retourneren leest u hoe u kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost.

Wat is de procedure bij het ontvangen van een verkeerd artikel?

Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer verkeerd gaan. Heeft u een artikel ontvangen wat u niet heeft besteld? Neem voordat u het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice info@eekelaaroptiek.nl. Uiteraard zorgen wij ervoor dat u zo snel mogelijk en kosteloos het goede artikel ontvangt.

Hoe werkt de klachtenprocedure?

Heeft u een klacht over onze service? Laat het ons dan weten. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@eekelaaroptiek.nl. Wij onderzoeken uw klacht en nemen binnen een week via e-mail contact met u op.

In onze algemene voorwaarden, artikel 14-klachtenregeling kunt u lezen welke procedure we hiervoor hanteren.